måndag 27 april 2009

Sandra

Sandras naglar, eller mina naglar =) Dessa är alltså inte Sandras riktiga naglar utan skapade av mig med hjälp av tippar och gelé. Det här är franska tippar, vilket innebär att de är väldigt vita och resultatet blir alltså en fransk manikyr. Jag har även lite tonade tippar som ger en mer naturlig look.


Det här funkar ju till fest så väl som till vardags. Jag har fixat Sandras naglar ett antal gånger nu och det har varit både med fest i åtanke och bara till vardagsfint.
Formen på naglarna väljer man själv. Sandra gillar det här kantiga spetsiga hörnen. Jag själv brukar runda mina hörn lite men fortfarnade behålla det fyrkantika till viss del. Andra föredrar helt rundade naglar då det ger en mer naturlig look. Smaken är som baken och alla varianter funkar. Tipparna kan filas ner precis som en naturlig nagel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar