måndag 27 april 2009

Anna

Anna som är god vän och samtalspartner är lite extra rolig att göra konstverk på då hon gillar färger!! =) Många som gör naglarna till vardgas efterfrågar gärna diskret konst, främst fransk manikyr. Inget fel i sig men eftersom detta intresset kommit till i och med mitt behov att skapa är det extra roligt när någon ger fria tyglar och mer än gärna tar emot FÄRG!

Det här alltså inte gjort till fest. Anna skrev glad i hågen till mig att "nu e 9 av 10 naglar långa på en och samma gång! Nu vill jag passa på å va lite fin" Så vi gjorde något åt saken =) Det här är alltså nagelkonst i lack gjord på Annas egna naglar. Inga tippar eller gelé har använts här.


Använde en ganska diskret botten men tog i lite i mönstret. Använde en jätterosa/neonrosa + en ganska stark grön. Toppade med lite glitter och ett par stenar.
(Bilderna tycks inte vilja återge det gröna riktigt, men jag lovar, det finns där =) Glittret är i guld, silver och rosa)

2 kommentarer:

  1. Ville bara tillägga att naglarna gjordes i torsdags o idag är det måndag o lacken håller än som ni kan se i bild! Tack Sophie...har fått många komplimanger för naglarna o jag sprider ordet om att du finns!

    Kram banan/Anna

    SvaraRadera
  2. När kan du "leka" lite med mina naglar da Sotten Korven? MISS U

    SvaraRadera